Första hemmamatchen


Ni som verkligen inte gillar fotboll, och som följer min blogg, har en jobbig period nu :). Det är _mycket_ fotboll i mitt liv just nu. Idag var jag kl 8 i Spånga för att följa sonens fotbollsspel, jag avvek efter de tre första matcherna för att hinna åka kommunalt till Täby och se Frejs första hemmamatch för säsongen. Vädret var helt underbart, soligt och härligt. Publiksiffrorna på Vikingavallen låg på dryga 600 och publiken var helt nöjd med starten på matchen. Tyvärr tappade Frej sin 2-0 ledning och slutsiffrorna blev 2-3.

Olof Guterstam intervjuas innan matchstart

Även Pierre Gallo fick säga ett par ord

Mikael Erstadius sätter 1-0

Joakim Blomqvist och Olof Guterstam firar att Joakim just satt 2-0

This entry was posted in Privata projekt and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Första hemmamatchen

  1. Dannyboy says:

    Va fasen, tar du ingen paus Angelica.
    Bara foto, foto, foto?
    Det är fint iofs men en paus måste du ta ibland. Lämna kameran hemma och bara heja på din son någon dag med en kopp kaffe och en bulle i handen =)

    Fint jobbat dock! Du är sjukt bra nu du!
    /db

    • Angelica says:

      Om jag inte har med kameran blir jag en sån där förälder som skriker alldeles för mycket :), så det är bäst för alla parter att jag fortsätter att fota.

Leave a comment