Premiär


Idag var det så dags för premiär för IK Frej i division 1.  Jag fick åka med killarna i bussen från Vikingavallen till matchen. Nu var det i och för sig inte så långt till bortaplan, Solna ligger ju i princip runt hörnet, men det var trevligt att hänga med killarna på fikat innan avresan. Vädret var helt underbart för säsongspremiären, strålande solsken. Jag fick en mediaväst och fick därmed kliva innaför avspärrningarna runt plan. Det var en hel del IK Frejare på plats, bland annat en del killar i P02 som verkade tycka att det var lite spännande att jag fick vara så nära planen.

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in Privata projekt and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Premiär

  1. Dannyboy says:

    Jäklar vad du bloggar! Kul =)
    Kul att du var med igår också förresten, trevligt =)

    Ps. Älskar den förra bilden du la upp, komp, ljus, färger och själva situationen. Asbra!
    /db

  2. Angelica says:

    Jag har väl ett behov att få ut mina bilder och få folk att titta på dom :).
    Tack själv, det var väldans trevligt, jag var aningens trött i mössan idag.

  3. Anders says:

    Kul med info och bilder, kommer du vara med på alla matcher?

Leave a comment